Home » » Menghasilkan Wang Melalui Jaringan Sosial

Menghasilkan Wang Melalui Jaringan Sosial

Written By Various Free Tips on Saturday, November 13, 2010 | 8:56 PM

Internet dipenuhi dengan laman-laman web yang mencipta jambatan dari berbagai negara dengan ahli pengguna dengan minat yang sama. Ada banyak orang yang menjadi laman rangkaian sosial dan ini merupakan kesempatan di mana usaha individu yang berfikiran tidak boleh lewat. Peluang sudah matang bagi mereka untuk mencapai pasaran yang lebih besar.

Bahkan jika anda adalah ahli biasa, anda juga boleh menghasilkan wang tanpa kesulitan. Fikirkan masa anda menghabiskan atas laman rangkaian sosial dan memikirkan berapa banyak yang boleh anda peroleh daripada mereka. Jadikan ini keuntungan anda dan menggunakan leverage untuk membuat lebih banyak wang secara online.

Ada tiga faktor penting yang harus anda pertimbangkan untuk sepenuhnya memanfaatkan strategi pemasaran anda. Anda perlu menentukan terlebih dahulu jenis individu anda akan ke pasar untuk, menemukan apa yang sesuai dengan produk mereka dan kemudian belajar dari orang lain bagaimana memanfaatkan situs jejaring sosial dengan alat yang lebih dan pengetahuan.

Karena ada banyak halaman saat ini yang melayani berbagai jenis orang, anda perlu mencari tapak rangkaian sosial yang mempunyai target audiens yang anda perlukan. Twitter, Myspace dan Facebook adalah situs yang berlimpah di anggota, itu adalah misi anda kerana itu untuk mengetahui bagaimana membuat wang daripada laman tersebut. Mereka perlu dilakukan berbeza kerana mereka mempunyai kaedah yang berbeza dari sosialisasi.

Setelah menemui di mana target pasaran anda berlimpah, hal kedua yang harus dilakukan adalah untuk memasarkan produk anda di sana tetapi anda harus melakukannya sedemikian rupa bahwa itu adalah cerdas ditempatkan di halaman dan tidak boleh ditandakan sebagai spam. Jadi, jika tujuan anda adalah untuk menjual keahlian untuk mp3 downloads maka anda dapat log in ke laman jejaring muzik berkaitan sosial seperti Imeem. Berinteraksi dengan ahli di laman tersebut dan tidak membuat posting akal non. Tak seorang pun suka untuk melawat laman diposting oleh spammer.

Hal ketiga yang harus dilakukan adalah untuk mengetahui bagaimana untuk menghasilkan wang melalui laman web jejaring sosial yang berbeza. Mereka berbeza daripada satu sama lain untuk menjadi unik. Untuk Yahoo Answers, anda boleh menjawab beberapa soalan dan kemudian posting link anda pada soalan yang berkaitan dengan produk yang anda pemasaran. Untuk Twitter, gunakan Carian Twitter untuk memanfaatkan laman dan agar, anda boleh membuat beberapa dinding kipas dan bahkan kumpulan.

Kunci untuk menghasilkan wang melalui laman web jejaring sosial untuk berinteraksi dengan ahli-ahli dan membuat
Share this article :

0 comments:

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Free Online Business Tips - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Premium Blogger Template